Ce parte de vorbire sunt urmatoarele cuvinte"dintre cele peste 100 formatiuni" cuvantul "dintre", "erau cele mai mari si cele mai puternice" cuvintele"erau ""cele mai mari" raspunde numai daca stiti sigur

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-13T21:21:48+03:00
Dintre=prepozitie, este=verb, cele mai mari si cele mai puternice=nume predicativ.Sper ca te-am ajutat!
2 5 2
2014-06-13T21:37:43+03:00
Dintre=prepozitie, este=verb, cele mai mari si cele mai puternice=nume predicativ.Sper ca te-am ajutat!