Construieste o fraza alcatuita din trei propozitii in care sa existe o propozitie subordonata subiectiva introdusa prin pronumele relativ cine si o propozitie subordonata predicativa introdusa prin pronumele relativ ce.Va rog sa ma ajutati!!!

2

Răspunsuri

2014-06-13T19:07:31+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-13T19:08:40+03:00
Cine invata / devine /ce isi doreste./

1-SB
2-PP( se mai numeste si principala insuficienta si va cere mereu in fata o subiectiva si dupa o predicativa)
3-PR
10 4 10
Multumesc frumos , pentru ca am putut sa te ajut :D
Si eu multumesc anticipat ! :D
;)