Raspundeti la intrebarile de mai jos:
1)Care este principala figura de stil pe baza careia este costruita poezia~Ce te legeni~?
2)Care este epitetul,comparatia,metafora,enumeratia,in poezia de mai jos:
Din pomul verde si frumos
Mai cade-o frunza,inca una...
Si se astern covor pufos-
Asa e toamna-ntodeauna`!

Pe drum,pe case si pe flori
Frumoase brume-si pun cununa...
Se-ascunde soarele in nori-
Asa e toamna-ntodeauna!
DAU 10 PUNCTE.5p pentru prima si 5p pentru a doua

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-13T21:51:16+03:00
1)personificare
2)epitet;pomul verde
comparatia;-
 Metafora;covor pufos
  enumeratia: pe drum,pe case si pe flori
 
comparatia-si vezi doar cite una
la prima intrebare este corect -personificare
mercy
Comparatia nu exista in acest text si exista mai multe epitete in text,nu numai unul.
Cu multa placere :*
2014-06-13T22:12:00+03:00
1.Personificarea pentru ca autorul atribuie insusi umane.
2.enumeratia:"pe drum,pe case si pe flori"