Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-13T17:39:38+03:00

Este comlementul circumstantial care arata locul in care se petrce actiunea.Raspunde la intrebarile unde?, de unde? pana unde?
doar intrebarea"unde?"
ana 33 ccl raspunde la toate intrebarile precizate mai sus
da, bre
2014-06-13T17:39:54+03:00
Complementul circumstanțial de loc este complementul circumstantial care arată locul în care se petrece acțiunea. Acest complement răspunde la întrebările: unde?, de unde?, până unde?.ExempleComplement circumstanțial la infinitiv:Țăranii înfometați mâncau fără a lăsa în farfurie o firmitură.Complement circumstanțial la gerunziu:Vede fumegând în depărtare.