Răspunsuri

2014-02-06T15:47:38+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Poti sa spui ca de mica iti doreai o meserie anume si pe masura ce cresteai iti schimbai decizia la fel de repede cum isi schimba vantul directia la scola colegii iti prezentau cat mai frumos anumite meserii dandu-ti vise ca tot ce zboara se mananca  ca viata e usoara daca ai noroc si poti lucra ceea ce-ti place. sau poti sa spui despre grupul de colegi care te-a convins sa-ti lasi parintii si sa mergi in Las Vegas ca totul va fi bine ca te asteapta o viata de huzur.... sper ca ti-am dat cateva idei folositoare
17 4 17
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-06T15:48:43+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Acesta tema se refera sati traiesti viata cat mai ai timp si cat mai poti inainte de a te duce mai departe inainte de termen , si daca ai noroc mult nul irosiii pe trasnai si prostii de neiertat
sper k team putut ajuta
au fost niste idei invatate de cand eram copil
19 3 19