Am nevoie de ajutor va rog .

Din elevii unei clase, 70% cunosc limba engleză, iar 60% cunosc limba franceză. Ştiind ca 9 elevi cunosc ambele limbi străine, aflaţi: a) Câţi elevi sunt în clasă; b) Câţi elevi cunosc numai limba engleză.

Multumesc

2

Răspunsuri

2014-06-13T16:37:56+03:00
Notam Elevii cu E
70% cunosc limba engleză => 30% cuno
sc doar franceza=0.3E
60% cunosc limba franceză =>40% cunosc doar engleza =0.4E
restul sun9 care cunosc ambele limbi
Deci: 0.4E+0.3E+9=E
0.7E+9=E
E-0.7E=9
0.3E=9
E=30 elevi

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-13T18:22:54+03:00
notam E elevii
70% cunosc limba engleză => 30% cuno
sc doar franceza=0.3E
60% cunosc limba franceză =>40% cunosc doar engleza =0.4E
restul sun9 care cunosc ambele limbi
Deci: 0.4E+0.3E+9=E
0.7E+9=E
E-0.7E=9
0.3E=9
E=30 elevi

1 5 1