Răspunsuri

2014-06-13T15:27:15+03:00
A = 8 => M = 4 * 8 = 32 = varsta mamei la nasterea Ancutei.
Varsta mamei acum cand Ancuta are 8 ani: 32 + 8 = 40 ani
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-13T15:27:37+03:00
X-varsta Ancutei
y-varsta mamei

y=4x

x=8

y=4*8=32 de ani are mama cand Ancuta se nascuse

32+8=40ani are mama acum
Mulțumesc mult ! :*
n-ai pentru ce ;)
:-D 32 AVEA
Acum are 32 + 8 = 40 ;-)