Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-13T18:51:43+03:00

Viitorul ne rezerva multe,e o usa cu multe surprize.E timpul care ne v-a prinde din urma,e timpul care va face sa dispara prezentul.
Toti avem idealuri,visam la o viata care poate atinge perfectiune,ne dorim ce e mai bun.Visam la meseria ideala,fiecare vrem sa aratam lumii ca suntem cei mai buni,visam la o familie care sa ne sustina si sa ne iubeasca,visam la un nou inceput.
De mici copii am avut ideei schimbatoare cu privinta la,,Ce o sa ma fac cand cresc mare?”.Fiecarei persoane i se potriveste o meserie,de la vanzatoare la politist.
Eu personal,mi-am dorit sa am multe meserii,dar odata cu inaintarea varstei,m-am schimbat.Acum vreau sa fiu doctor,pt.a putea vindeca oamenii si a le alina suferintele.Nu este o meserie usoara.Stiu asta ,dar cu multa munca am sa reusesc ceea ce mi-am propus.Vrea sa ajut,sa pot oferi in jurul meu zambete.Sa nu mai vad copiii bolnavi si batrani neajutorati ,suferind din cauza sistemului.Pt.asta eu trebuie fiu o luptatoare si sa pot sa fac ceea ce -mi doresc.

Sunt hotarata!Voi munci din greu si sper sa reusesc.

3 4 3
2014-06-13T23:01:25+03:00
Este frumos sa ai o profesie buna mai ales ca doctor .

este un domeniu frumos in care ajuti oameni bolnavi ca sa se trateze.

eu vreau sa fiu un doctor deoarece imi place biologia si este interesant sa stii bolile.

la o operatie pentru transplant, este un moment palpitant dar si infirosator in acelas timp cand ai in propriile maini viata cuiva

daca esti un doctor inseamna ca iti place sa traiesti periculos cand operezi.

este o profesie frumoasa.