Răspunsuri

2014-06-13T12:15:41+03:00
1 zi: d-(d/2+1 km)=A (unde A reprezinta restul drum,ului pe care il mai are de parcurs)
2 zi: A-(A/3+1)=B (B la fel ca A)
3 zi: B=3

A-(A/3+1)=3  Aducem la ac numitor
3A-(A+3)=9
3A-A-3=9
2A=9+3
2A=12
A=6

d-(d/2+1 km)=6  Numitor comun 2
2d-(d+2)=12
2d-d-2=24
d=24+2
d=26 km

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-13T12:25:02+03:00
X-lungimea drumului

x/2 + 1- in prima zi

x/3 + 1-in a2a zi 

(x/2+1) + (x/3+1) +3 =x  aducem la acelasi numitor

3x+6+2x+6+18=6x
5x+30=6x
5x-6x=-30
-x=-30
x=30