Răspunsuri

2014-06-13T12:02:12+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
X-pretul initial
 
10% din x= 10/100 * x=  1/10 * x= x/10-ieftinirea

x-x/10= (10x-x)/10=9x/10-noul pret

9x/10 =162
x=10*162/9
x=10*18
x=180


dupa ieftinire bluza costa 162, nu asta era pretul initial
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-13T12:02:19+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
X-10x/100=162
100x-10x=16200
90x=16200
x=16200:90
x=180 lei pret initial