Răspunsuri

2013-12-13T14:35:08+02:00
 \left \{ {{y=12+x} \atop {3y=177}} \right. rezulta \left \{ {{y=12+x} \atop {3(12+x)=177}} \right. rezulta \left \{ {{y=12+x} \atop {36+3x=177}} \right. rezulta \left \{ {{y=12+x} \atop {3x=177-36}} \right. rezulta si iti da x=47   si y=59                            se formeaza un sistem daca ai invatat
notam:x=alt.nr
          y= nr.initial
cred ca te-am ajutat
8 3 8
Cel mai inteligent răspuns!
2013-12-13T14:57:11+02:00
A+12=x
x*3=177
a=?
x=177:3
x=59
a+12=59=> a = 59-12
=> a=47
Verificare :
47+12=59 (A)
Daca ai nelamuriri trimite-mi un mesaj,oricum este usor exercitiul si sper ca te-am ajutat :*
28 4 28
multumesc
Sunt usoare dar eu nu mai stiu cum se fac sunt ceva ani de cand am facut dastea....
Determinati nr natural n stiind ca 2la puterea 3*n+1 = 2 la puterea 46
Nu ai pentru ce :*