Răspunsuri

2014-02-06T15:12:58+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-06T15:18:09+02:00
Odata cu caderea comunismului in 1989 granitele au fost deschise.Astlef multi romani s-au stabilit in strainatate de-a lungul anilor motivati de salarile ce le erau oferite in comparatie cu cele din tara natala
Legalizarea avorturilor si cresterea numarului de emigranti
Odata: deschiderea granitelor si legalizarea avortului, apoi: faptul ca populatia tanara a plecat in zone mai bine dezvoltate, Europa Vestica, Europa Nordica, se constata un fenomen de imbatranire a populatiei.