Răspunsuri

2014-06-13T07:55:00+03:00
Da tine si apa rece si cafeaua calda de exemplu
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-13T07:55:58+03:00
DA , se poate tine, iar apa va ramane rece, termosul reprezentand acel recipient foarte bine izolat ce nu perrmite chimbul de energie dintre 2 medii , interior si exterior, astfel lichidele fierbinti se mentin calde, iar cele recei raman si ele reci :D
merci frumos :D
asta eu trebuie sa-ti multumesc...<3
:D