Hey va rog astazi am ultimul clopotel sunt clasa a 8a si am nevoie de un discurs de 1-2 randuri pt doamna invatatoare pe care am avuto in clasele 1-4.Vreau sa va apun ca este draguta;mereu zambeste si ii plac foarte mult florile . Credeti ca ma puteti ajuta????Va rog mult eu nu stiu ce sa scriu :(( :))

2

Răspunsuri

2014-06-13T06:39:48+03:00
Ai putea spune asa :
Ca ai petrecut o perioada frumoasa in Clasele 1-4   alaturi de Fosta ta doamna invatatoare si ca ai vrea sa mai fi inca o data in Clasele 1-4  alturi de colegi tai si (numele fostei tale Invatatoare)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-13T06:58:04+03:00
       Anii din scoala primara sunt foarte importanti pentru un elev.In acesti ani am invata primele lucruri.Am invatat sa scriu,sa citesc,sa socotesc,iar daca nu as fi avut o invatatoare atat de minunata ca dumneavoastra n-as fi ajuns acum aici.
                                                Si pentru asta va multumesc din suflet.