Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-12T22:45:29+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Reviste
Ziare
Jurnale
Serii
Anuare
Lucrrari ale conferinelor, congreselor

11 4 11
mersi
site-uri de stiri
dar acolo sunt publicații zilnice.......
2014-06-12T23:38:32+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Publicatii artistice, culturale ,informative
2 5 2