Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-12T22:01:12+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
El este 1/(cum) vrea 2/si (cum) se doreste 3/

1-PP
2-PR----si-----3-PR
1 5 1
2014-06-12T22:01:49+03:00


Problema era cum vom proceda si cum ne vom descurca

cum vom proceda

cum ne vom descurca si ai predicativele si principal deci 3 prop