Răspunsuri

2014-02-06T14:50:47+02:00
x-3/9 : 1 intreg (46-4)/90=45/99
x-3/9 :132/90=45/99
x-5/22=5/11
x=15/22
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-06T15:08:51+02:00
X-0,(3):1,4(6)=0,(45)
=> x=0.(45)+0.(3):1.4(6)
 => x= \frac{45}{99} +  \frac{3}{9}: \frac{146-14}{90}
=> x= \frac{5}{11} +  \frac{1}{3}* \frac{15}{22}
=> x= \frac{5}{11} + \frac{5}{2*11}
=> x= \frac{10+5}{22}=> x= \frac{15}{22}
=> x=0.6(81)
1 5 1