Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2013-12-13T11:45:09+02:00
2la1=2
2la2=4
2la3=8
2la4=16
2la5=32

=> ca se repeta din 4 in patru cifrele: 2,4,8,6...
Deci:
2010: 4=502 rest 2 => u(2la2010)=4
am mai dat una , daca ma poti ajuta
stai sa o gasesc
o scriu aici ?
nu, gata
ok
2013-12-13T16:48:57+02:00
 2^{1} =2
 2^{2} =4

 2^{3} =8
 2^{4} =16
 2^{5} =32
=> ultima cifra se ia din 4 in 4
2010/4=502 rest 2
=>ultima cifra este 4
2^{1} =2
2^{2} =4

2^{3} =8
2^{4} =16
2^{5} =32
=> ultima cifra se ia din 4 in 4
2010/4=502 rest 2
=>ultima cifra este 4