In triunghiul ABC,cu unghiul drept in A se cunosc BC=226cm si cosC=.
Calculati lungimile catetelor
.

2
doar atat spune problema?
da
cu cat este egal cos C ??
aa am uitat sa scriu 112 supra 113.
daca vrei calculezi, perimetru, arie, raza cerc inscris, raza cerc circumscris,

Răspunsuri

2014-06-12T21:33:00+03:00
SinC = √ (1 - cos²C)
ipotenuza = BC
AC = BCcosC
AB = BCsinC
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-12T21:38:32+03:00
Cos C=cateta alaturata/ipotenuza
112/113=AC/BC
112/113=AC/226 =>AC=112 x 2=224
Aplic TP in triunghiul ABC,m(<BAC)=90 =>si aflii ab

2 5 2