Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-06T14:22:38+02:00
Cand azotul provenit din legume sau fructe este in exces si este neutilizat acesta  este eliminat. nu are un efect negativ asupra organismului
1 5 1
2014-02-06T16:39:15+02:00
Au  un  impact  negativ,  deoarece  in  primul  rand  distrugerea  are  loc  la  nivel  celular ,  si  pornind  catre  toate  sistemele;  dar  cu  precadere  sunt  afectati  rinichii,  plamanii,  stomacul,  intestinele  etc.  De  aceea  trebuie  redusa  cantitatea  de  ingrasaminte  folosite  in  cultura.  
2 5 2