Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-12T19:48:57+03:00
1.Dreptul la viata.
2.Libertatea de exprimare
3.Viata intima,familiala si privata
4.Dreptul de vot
5.Libertatea de exprimare
6.Dreptul la ocrotirea sanatatii

esti sigura?
dreptul la identitate ,la viata,la libertate,la vot,de a fi egali,familie
Da.
mersi mult!
Cu placere!
2014-06-12T19:52:48+03:00
1. Nimeni nu este mai presus de lege (articolul 16)
2. Cetăţenii beneficiază de drepturile şi de libertăţile consacrate prin Constituţie şi prin alte legi şi au obligaţiile prevăzute de acestea.( articolul 15)
3.
Dreptul la viaţă, precum şi dreptul la integritate fizică şi psihică ale persoanei sunt garantate (articolul 22)
4.
Nici o pedeapsă nu poate fi stabilită sau aplicată decât în condiţiile şi în temeiul legii.(articolul 23)
5. 
Cenzura de orice fel este interzisă.(articolul 30)
6. Libertatea presei implică şi libertatea de a înfiinţa publicaţii.(articolul 30)
drepturile acestea sunt imapartite in 60 de articole.
1.Dreptul la viata.
2.Libertatea de exprimare
3.Viata intima,familiala si privata
4.Dreptul de vot
5.Libertatea de exprimare
6.Dreptul la ocrotirea sanatatii
eu ti le'am dat mai ca la carte.. le-am avut de invatat si de aia ..