Salut ! Am de făcut ceva ..deci specific României este un nr care începe cu +40 ..e ok .după asta eu ce ar trebui să scriu ? ceva cu 074xxxx....sau ce ? pentru a fi valid ..puteti da un exemplu cu numere la nimereală , măcar primele 3 ca sa inteleg si eu ...

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-12T19:46:25+03:00
Prefixuu 004 dupaia incepi cu numaru de ex. 0754877691
2014-06-12T19:52:08+03:00
Numarului tau de telefon ii adaugi +4 in fata si iese +407...
Prefixuu 004 dupaia incepi cu numaru de ex. 0754877691