pai trebuie sa scrii felul(comun, propriu, simplu, compus), gen, nr, caz, articol(hotarat sau nehotarat), prepozitie sau locutiune si functia sintactica...

Răspunsuri

2014-06-12T19:42:14+03:00
Trebuie sa scrii felul,numarul,genul,functia sintactica si cazul.
ex:(despre)vacanta-substantiv comun simplu,nr,sg,gen fem.,precedat de prepozitia,,despre'',functia sintactica de complemet direct,caz Ac.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-12T19:42:55+03:00
Ce fel de substantiv e ( comun sau propriu), genul( masculin /feminin/neutru) cazul ,functia, si daca are articol ... ( hotarat/ nehotarat ) , prepozitie (daca are) Cam atat se scrie la analiza...
multumesc !
felul(comun, propriu, simplu, compus), gen, nr, caz, articol(hotarat sau nehotarat), prepozitie sau locutiune si functia sintactica...