Transcrieti in caiete si completati cu numere sauunitati de masura potrivite.
a)9kg=?g b)6.000g=?kg
25kg=g 75.000g=?kg
3.000g=3? 7.000?=7kg VA ROG MULT DE TOT!!!










2
9kg=9000 g 25kg=25000 g 3000g= 3 kg
b) 6000 g=6 kg
75.000g=75 kg
7000 g=7 kg
mersi

Răspunsuri

2014-06-12T19:35:02+03:00
A) 9kg=9000 g
25kg=25000 g
3000g= 3 kg
b) 6000 g=6 kg
75.000g=75 kg
7000 g=7 kg
Sper că te-am ajutat! :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-12T19:35:54+03:00
A)9 kg=9000 g
25 kg=2500 g
3000 g=3 kg
b)6000g=6 kg
75.000g=75 kg
7.000g=7 kg