AVANTAJELE CAILOR FERATE : - ruta precisa si exacta
- timp de transport in proportie de 95 % bine stabilit DEZAVANTAJELE CAILOR FERATE : - uzura acestora pe termen lung si cresterea vegetatiei care daca nu este inlaturata poate dauna acestor cai ferate
cai ferate=transport public si transport marfa ;e cu plata
masini=ajungi mai repede si sunt confortabile ; benzina si uleiul carburant se scumpeste din ce in ce mai mult

Răspunsuri

2014-06-12T19:25:31+03:00
La ferate ai avanatajul la viteza dezavantajul ca e irezistenta.

La masina ai avantaj  pentru ca ai cu ce sa te deplasezi dezavantaji benzina care costa mult.

gpl e foarte ieftin!!
6. asta nu prea are legatura , cu masina exista putin mai mult stres ( insa total neimportant)
si mai am cateva , dar vad ca deja s-a raspuns , deci nu mai am ce cauta aici si sper ca te-am ajutat macar cu o mica idee
da este foarte bine ,multultumesc!
cu placere am facut si eu ce am crezut de cuviinta
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-12T19:29:44+03:00
Transportul feroviar : avantaje :●oferă siguranţă mai mare comparativ cu alte mijloace de transport, ●transportul de mărfuri este mai ieftin şi oferă posibilitatea transportului unei cantităţi mai mari, ●generează o poluare a mediului mai scăzută, cantitatea de emisii poluante ale aerului fiind doar de 10% faţă de celelalte moduri de transport;  ●eficienţa energetică: consumul de energie pe unitate transportată este de 6 ori mai mic decât în transportul rutier şi de 3 ori mai mic decât în cel naval, ●oferă acces tuturor persoanelor, nu doar posesorilor de autoturisme, către majoritatea localităţilor dintr-o ţară, conform unui grafic prestabilit, ●căile ferate înregistrează un număr mai redus de accidente pe pasager-km şi respectiv tonă-km faţă de celelalte moduri de transport  ; dezavantaje : ●probleme de confort si acces la o serie de localităţi, ●sursă de poluare fonică (zgomot de rulare, zgomot de locomotivă, zgomot de frânare), ●eficienţă energetică scăzută a trenurilor de mare viteză (cu cât viteza este mai mare cu atât consumul de energie este mai mare) ; Transport rutier : avantaje : ●rapid, ●grad de confort sporit, ●flexibilitate, ●posibilitatea de a ajunge în regiuni mai puţin accesibile cu alte mijloace de transport, ●răspunde unui trafic variabil şi divers. Dezavantaje : ●nivel ridicat de emisii poluante (CO, NOx, SO2, NH3, etc.) care au efecte negative asupra sănătăţii, ●poluarea chimică şi fonică care contribuie la scăderea calităţii vieţii, ●crearea ambuteiajelor, ●număr mare de accidente de circulaţie care se soldează cu pierderi de vieţi omeneşti (în unele cazuri), ●consum mare de energie, ●infrastructura rutieră este costisitoare, uşor degradabilă şi greu de întreţinut. Ti le-am scris pe toate pe care le stiu si le am in caiet, alege-le tu pe care le vrei :)
10 3 10
multumesc foarte mult ,se vede ca te ai straduit :)