O gradina in forma de patrat cu latura de 2,75 dam este imprejmuita cu 6 randuri de sarma. Cat costa sarma stiind ca 1 m de sarma costa 5500 lei?

2
1 dam=10m 4*2,75 dam=11*10m=110metri
110 metri*6=660 metri 660*5500 lei=3,630,000 lei,
corect. :3

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-12T19:23:05+03:00
raspunsul e :4537.5 lei


amm....eu am nevoie de rezolvare..:D
perimetrul patratrat : 4X 2,75 dam = 11 (scuze am calculat gresit mai intai) dam =1,1 m
1,1 ori 5500=6050
lei
ms :*
2014-06-12T19:29:56+03:00
perimetrul patratrat : 4X 2,75 dam = 11 (scuze am calculat gresit mai intai) dam =1,1 m
2 1 2