Ultima versiune a lui Microsoft Word este Microsoft Word 2000. Acesta, inca de la instalare prezinta unele avantaje, el determina cel mai bun tip de instalare in functie de programele si setarile existente pe calculatorul dumneavoastra. Pentru a usura munca dumneavoastra programul este prevazut cu meniuri si butoane exterioare, care va sunt la indemana. Acestea contin cele mai folosite functii ale programului. De asemenea va puteti customiza chiar dumneavoastra aceste butoane, adaugand sau elim
Te rog sa fii mai atenta si sa postezi intrebarea la categoria buna...deoarece ai primit raspuns nu-ti voi sterge intrebarea

Răspunsuri

2014-06-12T18:37:06+03:00
Microsoft Word este un program creat de Microsoft care consta in lucrarea unor proiecte sau extragerea de pe net in calculator a unelor idei.
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-12T18:45:35+03:00
Microsoft Word este un procesor de text, parte a suitei(grupului)Microsoft Office
1 5 1