Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-12T18:34:19+03:00
De 1 decembrie (Ziua Romaniei)

Atunci cand ia o medalie la jocurile olimpice si se ridica steagul Romaniei

Se canta in clasa intai 

Pe TVR1)la deschiderea şi închiderea emisiunilor statiilor "Radio România" şi "Televiziunea Romana", în interpretare vocala;

la deschiderea fiecărei sesiuni a Camerelor Parlamentului;

 în cadrul ceremoniilor militate, conform regulamentelor militare;


5 4 5
2014-06-12T18:34:27+03:00
In 1 decembrie.
cand incepe un  meci de fotball acesta fiind cantat pentru respect.