Răspunsuri

2014-06-12T18:11:15+03:00
-Zana, eu sunt mic si toti se rad de mine.
-Da, dar sa nu ii asculti tu daca vei fi cuminte vei fi transformat in om mare.
-Iti promit ca o sa fiu cuminte.
-Ei bine daca promiti,o sa te transform in om dupa 10 fapte bune.
-Bine ma voi stradui.

1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-12T18:16:39+03:00
-Buna, zano! Am venit la tine cu o rugaminte.
-Buna, soricelule! Ce rugaminte ai?
-Vreau sa ma faci mai mare.
-Pai nu trebuie sa te fac mare pentru ca tu esti special in felul tau.
-Ai dreptate intrun fel.
.................................continu-o cum vrea imaginatia te si sper ca te-am ajutat!
1 5 1