Calculati: 3 , 4 la puterea 2 - 0 , 56
A) 3 pe 10 B) 217 pe 100
Calculati media aritmetica a numerelor: 3 , 75 si 2 , 25
Calculati si exprimati rezulltatul in cm2 : 3 , 25 dm2 + 0 , 0225 m2 - 1835 mm2
alea cu cm2 dm2 mm2 inseamna cm2=patrati

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-12T17:57:29+03:00
0,3=30/10=3
2,17=217/100
nu-i nimik
3,4^2=(34/10)^2=(34x34/10X10)=1156/100=11,56
Calculati media aritmetica a numerelor: 3 , 75 si 2 , 25
ma=a+b/2=>ma=(375/100+225/100)/2=>ma=(600/100)/2=>ma=6/2=>ma=3
Calculati si exprimati rezulltatul in cm2 : 3 , 25 dm2 + 0 , 0225 m2 - 1835 mm2
2014-06-12T17:57:55+03:00
E 0 si 3 sau 0,3? :))
Am inteles. :)
:d
Calculati: 3 , 4 la puterea 2 - 0 , 56
Calculati media aritmetica a numerelor: 3 , 75 si 2 , 25\
Calculati si exprimati rezulltatul in cm2 : 3 , 25 dm2 + 0 , 0225 m2 - 1835 mm2