APLICA - ca le-ai spune strainilor turisti ca sa vina sa viziteze Romania ?
ARGUMENTEAZA - de ce ai ales aceste lucruri ?

2
Voi incerca altadata!
Comentariul a fost şters
Deja ai ales raspunsul corect! Si dupa parerea mea cred ca este cel mai potrivit raspuns la intrebarea ta!
Mulțumesc mult,Adelina1999! :*
Nu ai pentru ce, Andreea9!

Răspunsuri

2014-06-12T17:54:18+03:00
In primul rand le-as spune despre padurile pe care le are romania, rezervatiile naturale, statiunile noastre , baile. Deoarece chiar daca Romania nu este o tara foarte dezvoltata avem foarte multe locuri minunate pe care turisti straini cred ca le-ar vizita cu multa placere cum ar fi Baile Figa, Padurea Petrisorului care are o minunata fauna si vegetatie, statiunea Mamaia un dintre cele mai vizitate statiuni din Romania. Le-as mai spune despre minunatele traditi, mancaruri din diferite zoane ale romanie. Sper ca acum este mai bine si sper ca te-am ajutat!
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-12T18:03:02+03:00
Bună ziua!Eu sunt român și cred că vă va plăcea să vizitați România,deoarece:
-este o țară cu o istorie foarte încărcată;despre domnitorii acestei țări,despre neamurile din care noi,românii,ne tragem (daci și romani)
-este o țară cu numeroase obiective turistice,spre exemplu castelul Bran
-avem o cultură foarte bogată,mulți poeți,povestitori și cărți extraordinare
-fructele plantate în țara noastră sunt foarte bune și zemoase.
Am ales aceste lucruri deoarece mi se par că ele formează partea bună a României și că pe turiști i-ar impresiona cu siguranță țara și educația noastră,a poporului român.

Sper că te-am ajutat.Multă baftă! :*
3 5 3