Data viitoare incearca sa pui intrebarea la categoria respectiva...deorece ai primit raspunsuri nu voi sterge intrebarea...mai multa atentie :)
scuze .; nu mi-am dat seama .. la ce actegorie trebuia sa pun?
Pizap. c o m! Dupa ce intri dai START pe butonul acela mare care iti apare apoi alegi o fotografie si sus o sa-ti apare o bara si dai pe iconita care are ca simbol "T"si de acolo scrii ce trebuie sa faci!

Răspunsuri

2014-06-12T17:43:30+03:00
Intra in programe de ex: Photoshop, picsart, pizap, pohotoscape sunt o gramada etc. La ele iti alegi scrisul culoarea etc.
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-12T17:44:59+03:00
Sunt felurite programe ca Adobe Photoshop dar daca vrei un scris fara efecte de culori poti si in paint la multe programe este un a mare de tipar dai klik scrii pe poza ce vrei dar sus la tools este select la select este o optiune de transparenta care face sa nu i-ti apara chenarul alb in urma selectarii spatiului de scriere daca nu reusesti anunta-ma