Răspunsuri

2014-06-12T17:34:30+03:00
A-b=488
(a-145)-(b+43)=a-145-b-45=a-b-190=488-190=298
4 4 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-12T17:35:39+03:00
A-b=488; (a-145)-(b+143)=? => a-145-b-143= a-b-145-143=488-145-143= 200
Aaa acolo era 43 :) scz eu am vazut 143 :) il refac : (a-145)-(b+43)= a-145-b-43= a-b-188= 488-188= 300
ms!
cel de la comentarii e bun!!!
Cu placere :)) scz de greseala mea anterioara
nu-i nimic.