Răspunsuri

2014-06-12T17:27:57+03:00
Principalul motiv pentru care textul vazuse lumina tiparului în România era probabil solicitarea lui Wallace de impulsionare a relatiilor comerciale dintre Statele Unite si URSS, cuprinsa în discurs.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-12T17:29:37+03:00
Principala deosebire este aceea ca Romania a fost chiar o tara comunista condusa de un dictator comunist Nicolae Ceausescu care instaureaza un regim aspru dorind doar ca comertul extern sa se extinda si el sa poata conducea cat mai mult ajutat fiind de celelate tarii comuniste(ex:Rusia).Relatiile foarte bune cu celelate tarii comuniste a facut ca Romania un timp economia sa infloreasca.
2 5 2