Irina are 10 ani iar fratele ei gelu 15 ani.stiind ca mama avea 30 de ani cand s-a nascut irina,cani ani avea mama,cand gelu va avea 20 de ani?

2
din judetul alba de ce?
am o colega pe nume denysa.credeam ca e ea
nup
denystar2000 vino te rog la cealalta problema a mea.e cea cu raluca
am vrut sa raspund dar inca nu pot

Răspunsuri

2014-06-12T16:43:27+03:00
15-10= 5 (diferenta dintre irina si gelu )
cand irina s-a nascut gelu avea 5 ani si mama 30 
30-5 = 25 ani ( diferenta dintre mama si gelu)
20+25= 45 ani ( va avea mama cand gelu va avea 20 ani )
sper ca e bine :D

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-12T16:43:51+03:00
Mama in prezent are 30+10=40 ani iar cand gigel va avea 20 de ani ea va avea 40+5=45 de ani

1 5 1