Formulati 3 enunturi in care sa demonstrati polisemantismul cuvantului FOC

2
Era foc si para , stiind situatia lor . Am facut un foc de tabara , la munte . I-a luat foc inima dupa el .
multumesc :)

Răspunsuri

2014-06-12T16:29:57+03:00
1-Doi iepuri dintr-un foc.(doi iepuri dintr-o singura tragere de arma).
 2-As baga mana in foc.(as paria)
3- Ma arde 
focul.(sensul de baza)
 4-Esti 
foc de obraznic.(esti foarte obraznic).
5-A iesit foc si fulger.(adica, a fost un scandal, o cearta mare)
19 4 19
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-12T16:30:01+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Săruta cu foc 
s-a ars cu focul
ai un foc pe inima 
10 3 10