Răspunsuri

2014-06-12T15:55:57+03:00
-Buna dimineata soare !
-Buna dimineata !
-Dar ce a patit draga pamant toata natura este este asa uscata ?
-Ai uscat-o cu razele tale !
-Ou nu imi pare rau !
Si atunci soarele s-a ascuns dupa nori pentru a ajuta natura .
-Multumesc !
5 4 5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-12T15:58:14+03:00
Intr-o zi desosebita pamantul i se plange soarelui :
- Prietne soare ... mi-e cald !
-Si ce-ai vrea eu sa-ti fac ?
-La asta tu sa te gandesti , nu eu ...
-Ti-e cald pentru ca-s mare cat un leu ?
-Haide sa iti spun ceva .... doar 3 luni de nu te-as mai vedea ar fi bine !
-Ai innebunit ... sa nu se mai vada cine ?
-Hai nu fi asa sa se numeasca iarna .... si hai sa fie si o toamna  , tot te vezi dar nu mai stralucesti asa tare ... vrei
- 6 luni de vacanta nu suna rau dar in celelalte 6 luni o sa fiu tot mai puternic si vrau trei sa se numeasca vara apoi celelate primavara .
-Cum vrei tu prietene dar prima data doar cele 6 luni racoroase ma intereseaza .
Si asa anotimpurile s-au format dintr-o mica cearta ...
Eu am incercat sa te ajut daca nu iti place ..asta e :) !
12 4 12