Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-12T15:40:12+03:00
Ca un numar sa fie divizibil cu 5 trebuie ca ultima cifra a nr respectiv sa fie 0 sau 5

a) 1x2x3x4=24. NU respecta regula, DECI NU
b) 1x2x3x15=90 DA
c) 1x2x3x24=144 NU respecta regula
d) 1x2x3x8=48 NU

Deci singura varianta posibila este b) 15
1x2x3s4x5=24x5=>24|5 ! 24 - ESTE RASPUNSUL CORECT MAI DESCHIDE-TI CARTEA DE MATEMATICA !
si 24:5 iti da un numar intreg domnisoara? citeste despre criteriile de divizibilitate!
daa!!! ctinamaria31 are dreptate !!!! si semnul acela pe care il faci tu se citeste DIVIDE !!!!!!!!!!!!
Eu va zic sa deschide-ti cartea de matematica sau cautati pe internet ,noua profa asta ne-a zis , 24 este divizorul lui 5 !
una e divizor , alta e sa fie divizibil cu 5 !
2014-06-12T15:42:54+03:00
1*2*3= 6 
6*4=24 (deci nu e divizibil cu 5)
6*15= 90 (se termina in 0 deci => nr 90 este divizibil cu 5 )