Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-12T15:13:46+03:00
Simplu.. iti arat un exemplu ?

bine
okei.. deci sa zicem ca avem multimea {1;2;3;4;5} submultimile ei sunt : { {1} ;{2}; {3}; {4};{5}; {1,2}; {1,3}, {1,4}; {1,5} ; {2,3}; {2,4}; {2,5} ; {3,4}; {3,5} ; {4,5} ; { 1,2,3 } ; {3,4,5} }=> multimea {1,2,3,4,5 } are 17 submultimi . noua asa ne-a spus profesorul sa facem ! :) sper ca te-am ajutat :D
ms
2014-06-12T15:17:09+03:00
Am sa presupun ca intrebi de numarul de submultimi de 3 elemente al unei multimi de 5 elemente.

Raspunsul este :
C^{3}_5 = \frac{5!}{3!(5-3)!}
C^{3}_5 = \frac{5*4*3*2*1}{3*2*1 * 2 * 1} = \frac{120}{12} = 10

Semnul exclamarii se foloseste pentru permutari si inseamna numarul acela inmultit cu toate numerele naturale mai mici decat el (de ex: 3! = 3 * 2 * 1; 5! = 5 * 4 * 3 * 2 * 1)

Sper ca te-a ajutat
Mexic
scuze dar sunt in clasa a cincea
k scuze daca te-am incurcat:D