Răspunsuri

2014-06-12T15:12:52+03:00
A interfera 
adica a se combina ,a se suprapune 
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-12T16:45:35+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Interfereaza-  se  intretăiae
                      a se întâlni
                        
a se încrucișa
                         
 a se suprapune
                             
a se combina
                                
1 5 1