Răspunsuri

2014-06-12T15:21:23+03:00
Au fost multe in clasa a patra :-? dar nici una cu titlul asta
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-12T18:19:22+03:00
Povestirea prezinta un moment induiosotor,acela al despartirii dintre profesorul care iesise la pensie si elevii sai.Omul care isi pusese viata in slujba modelarii sufletelor nevinovate ale copiilor isi incheia ultima ora de curs cu o lectie mai deosebita,olesctie de viata.Copii erau indemnati sa nu-si uite niciodata "radacinile" , casa parinteasca ,familia dascalii si patria.
3 5 3