Identificati atributele din textul de mai jos si spuneti prin ce se exprima:
Caldura incepea numai decat dupa rasaritul soarelui, si daca in timpul noptii se mai intampla ca norii sa acopere cerul, acesti nori dimineata se faceau nevazuti si lasau sa se reverse din adancurile limpezi dogoarea necontenita si grea a zilei de vara.Florile albastre de cicoare,ale caror priviri mai curate ca adancul cerului rasar din loc in loc pe marginea drumurilor inguste,si vantul usor al diminetii care facea cu graul valurii asemenea marii, si ciocarlia care tasneste din lan, si pitmalacul turburator, si barza care paseste rar, si floarea galbena a spielor de grau care bu s-au copt inca, si ierburile groase de pe marginea drumurilor intesate cu scaieti puternici,toate acestea razbat cu putere din viata campiei si patrund inlauntrul omului subjugandu-l"

2
nevazuti =Exprimat prin adjectiv " limpezi=Exprimat prin adjectiv " necontenita=Exprimat prin adjectiv " grea=Exprimat prin adjectiv" albastre=Exprimat prin adjectiv " curate=Exprimat prin adjectiv " inguste=Exprimat prin adjectiv usor=Exprimat prin adjectiv turburator=Exprimat prin adjectiv rar=Exprimat prin adjectiv galbena=Exprimat prin adjectiv groase=Exprimat prin adjectiv intesate=Exprimat prin adjectiv puternici=Exprimat prin adjectiv

Răspunsuri

2014-06-12T14:34:09+03:00
evazuti =Exprimat prin adjectiv " limpezi=Exprimat prin adjectiv " necontenita=Exprimat prin adjectiv " grea=Exprimat prin adjectiv" albastre=Exprimat prin adjectiv " curate=Exprimat prin adjectiv " inguste=Exprimat prin adjectiv usor=Exprimat prin adjectiv turburator=Exprimat prin adjectiv rar=Exprimat prin adjectiv galbena=Exprimat prin adjectiv groase=Exprimat prin adjectiv intesate=Exprimat prin adjectiv puternici=Exprimat prin adjecti
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-12T14:41:00+03:00
 soarelui-atribut substantival ⇒ substantiv comun
 nopții -atr subst ⇒ substantiv comun 
 limpezi -atr adjectival ⇒ adjectiv propriu-zis
 necontenita - atr adj.⇒ adjectiv propriu-zis
 grea-atr adj.⇒ adjectiv propriu-zis
a zilei-atr subst⇒subst comun
de vara-atr subst⇒subst comun
albastre=atr adj⇒ adjectiv propriu-zis
de cicoare= atr subst ⇒ subst comun 
 mai curate=atr adjectival ⇒ adjectiv propriu-zis
inguste=atr adj ⇒ adj propriu-zis
usor =atr adj⇒adj propriu-zis
al diminetii=atr subst ⇒subst com
turburator=atr adj⇒adj propriu-zis
rar=atr adj⇒adj propriu-zis
galbena=atr adj⇒adj propriu-zis
 a spielor=atr subst ⇒ subst comun 
de grau=atr subst ⇒ subst comun
groase =atr adj⇒adj propriu-zis
intesate=atr adj⇒adj propriu-zis
puternici=atr adj⇒adj propriu-zis
 din viata=atr subst ⇒ subst comun
campiei =atr subst ⇒ subst comun

3 4 3