Arata Cum ai ajuns la rezultate:
680g-12dag?dg
68hg-100dag=? Dar
47kg-210dag=? Hl
300cg -12dg=? Dg

2
la a doua si a treia nu se intelege in ce vrei sa transformi
2 în dag și la a 3 în hg
asa mai merge

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-06-12T14:02:07+03:00
6800 dg - 1200 dg = 5600 dg
680 dag - 100 dag = 580 dag
470 hg - 21 hg = 449 hg
30 dg - 12 dg = 18 dg
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-12T14:09:37+03:00
680g-12dag=
680g=6800dg
12dag=1200dg
6800-1200=5600dg
=================
68hg-100dag=
68hg=680dag
680dag-100dag=580dag
==================
47kg-210dag=
47kg=470hg
210dag=21hg
470hg-21hg=449
==================
300cg-12dg=
300cg=30dg
30dg-12dg=18dg
1 5 1