Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-12T13:42:14+03:00
Cântãreţi de rick: ▪Laura Stoica|Melodii rock,de ale ei, care mie îmi plac:Un actor grãbit; Cartietul cântã rock. ▪Trupa ACDC ▪Nirvana ▪Elvis Presley ▪Mai este o melodie rock care îmi place, se numeşte Dupã ani şi ani, o cântã acel cântãreţ care a fost operat la creier, dar i-am uitat numele. Sper cã te-am ajutat.Multã baftã! :*
2014-06-12T16:28:31+03:00
Big time Rush , ce mai tare trupa de baieti americana , nu prea sunt fana muzica rock, prefer clasic
Mie imi plac cam toate genurile de muzica .Mauzica clasica ascult cand vreau sa ma relaxez .
Mersi.