Intr-un rezervor erau 5000litri de apa.In prima zi se consuma 1085litri,in a doua zi cu 396 de litri mai putin,iar in a treia zi cat in primele doua zile la un loc.Cati litri de apa au ramas in rezervor?

2

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-06-12T13:15:25+03:00
1. Cati litri s-au consumat a doua zi ?
   1085-396=689 
2.  Dar a treia zi ?
    1085+689=1774
3. Cati litri s-au consumat in cele trei zile ?
    1085+689+1774=3548
4. Cati litri de apa au ramas ?
    5000-3548=1452 
1 2 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-12T13:16:12+03:00
Aflam cat s-a consumat in a doua zi 

1085 l - 396 l = 689 l

aflam cat s-a consumat in a treia zi 

1085l + 689l = 1774 l

aflam cat s-a consumat in cele trei zile
1085l + 689 l + 1774L = 3548 l

aflam cata apa aramas in rezervor

5000 l - 3548 l =1452 l
1 5 1