Răspunsuri

2014-06-12T10:55:35+03:00
A+b=48

a=2b

2b+b=48
3b=48
b=16

a=2*16=32

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-12T10:56:29+03:00
Notam problema corespunzator:
a+b= 48 (suma lor)
Acum trebuie sa spunem ce urmeaza:
a=2b(a este de doua ori mai mare decat b)
Facem substitutia si obtinem:
2b+b=48=>3b=48 si atunci b = 16
Atunci a = 2 * 16 adica 32. Deci numarul mai mare este 32. Si b-ul este 16.
Sper ca te-am ajutat!
2 5 2