Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-12T10:55:25+03:00
Opere epica este opera literara scrisa in versuri  sau in proza in care autorul isi exprima indirect sentimentele.

In opera epica naratorul este omniscient deoarece stie pana si cele mai ascunse ganduri ale personajelor si exprima in mod indirect ganduri , idei , fapte
Multumesc Constantinescua2 !
Cu placinta!
Si o bere !
Sa traiesti neneeeeeeeeeeeee!
2014-06-12T10:55:39+03:00

opera epica cuprinde totalitatea operelor literare in care autorul isi exprima in mod indirect ideile,gandurile si sentimentele cu ajutorul actiunii si al personajelor.
D-aia nare ursu coada...
ce vrei sa spui cu asta.....nu am inteles!!!
Mariusdarius07 a copiat de la mi9ne
Nu cred ca a copiat, deoarece a dat raspunsul inaintea ta.