Răspunsuri

2014-06-12T09:35:52+03:00
5+5+6+3=19
19:4=4.75
4.75+3=7.75
7.75:2=3.8
si in loc de nota de 3 punem 4 cat iese ?
tot 4
dar daca in loc de un 3-4 ia si el un 10?
daca ii nota 26;4=6,5+3=9,5;2=4,75 adica 5 daca e teza 4,75+10=14,75;2=7,37
ai un exercitiu sau problema cu media aritmetica daca era vorba de un coleg il ajutai tu
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-12T10:02:11+03:00
5+5+6+3=19
19:4=4,75
4,75x3=14,25
14,25+3(teza)=17,25
17,25:4=4,31