Răspunsuri

2014-06-12T09:11:57+03:00
Mama eu sunt la prieteniii mei afara sa ma joc , sa stii ca am facut tot ce mi-ai scris tu pe lista 
te pup 

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-12T16:01:38+03:00
Pai formala iseamna oficiala 


                                         Stimati domni, 
Am de gând să vin la Scoția pentru o vacanta in vara si sunt deosebit de interesat în Edinburgh și Aberdeen. Eu ar trebui să fie cel mai recunoscător dacă ați binevoi să-mi trimiteți niște broșuri ilustrate de aceste două orașe, precum și liste de hoteluri recomandata. Ai putea, de asemenea, să-mi spuneți ce reduceri la tarifele de cale ferată, dacă este cazul, se acordă în timpul lunilor de vară. Dumneavoastră cu fidelitate.

1 5 1