Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-12T08:13:27+03:00
N+6 multiplu de zece : 4+6, 14+6, 24+6,34+6.....54+6
n+6 divizor al lui 60 : 4+6,14+6,24+6,54+6
deci n+6 este si divor al lui 60 si multiplu de 10 in urmatoarele situatii :
4+6
14+6
24+6
54+6
deci "n" poate fi : 4,14,24,54
2014-06-12T09:08:59+03:00
N+6 multiplu de zece : 4+6, 14+6, 24+6,34+6.....54+6
n+6 divizor al lui 60 : 4+6,14+6,24+6,54+6
deci n+6 este si divor al lui 60 si multiplu de 10 in urmatoarele situatii :
4+6
14+6
24+6
54+6
"n" poate fi : 4,14,24,54